Met Microsoft 365 Business krijg je toegang tot de Microsoft software zoals Word, Excel, PowerPoint, Outlook, en Teams. Hiermee kan je realtime met collega’s samenwerken, of ze nu op kantoor zijn of thuis werken.
Microsoft 365 integreert ook OneDrive en SharePoint voor documentopslag en delen, wat je workflow kan stroomlijnen door overal toegang te bieden tot bestanden en naadloos te kunnen samenwerken. Deze tools verbeteren de efficiëntie van je bedrijf door communicatie, projectbeheer, en documentbeheer in één geïntegreerde oplossing te centraliseren.
Bel voor vrijblijvend advies. Of als je direct met ons aan de slag wil gaan.
IK WIL MEER INFO€ 6,50 p/m per gebruiker
BESTELLEN€ 13,00 p/m per gebruiker
BESTELLEN€ 20,50 p/m per gebruiker
BESTELLENBij Microsoft 365 is het belangrijk om te weten dat Microsoft verantwoordelijk is voor de beschikbaarheid en infrastructuur, maar niet voor het herstellen van dataverlies als gevolg van menselijke fouten, malware, of verwijdering. Standaard biedt Microsoft beperkte retentie- en herstelmogelijkheden, zoals versiebeheer en een prullenbak. In alle gevallen blijft de data bij Microsoft.
Wij adviseren om ook backups buiten het netwerk van Microsoft op te slaan.
Hiervoor gebruiken wij backup van COVE. Op deze pagina kan je hier meer over lezen.